قالب وبلاگ


موسیقی بی کلام
یاس تم
ابزار وبلاگ نویسی

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی

کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ نویسی | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
زبان انگلیسی | کوله پشتی
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )

قالب وبلاگ


دعا و صلوات برای تعجیل فرج ظهور و سلامتی حضرت مهدی عَجَّلَ اللهُ تعالی فَرَجَهُ آپلود عکس
قالب وبلاگ
ابزار نمایشگر آی پی

کدبازان

نمودار موقعیت مکان جغرافیایی دقیق بازدید کننده وب سایت

خواص کندر ، کندرچیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به وب سایت ERFANSPORT.LOXBLOG.COM . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري فرمائید با تشکر .
خواص کندر ، کندرچیست؟
نوشته شده در یک شنبه 14 آذر 1395
بازدید : 297
نویسنده : سیدعرفان حسین نیا[ seyyed erfan Hussein Nia ]

: خواص کندر :

مصرف کندر در دوران بارداری در تقویت حافظه و سرعت و قدرت یادگیری نوزادان، تأثیرگذار است.

کندر، شیره گیاهی به همین نام است که مزه‌ای گس و تلخ دارد و درمانگران طب سنتی از قدیم آن را برای درمان بسیاری بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌دادند که به سه صورت خوراکی، موضعی و بخور مصرف می‌شده است.

کندر در اندازه و رنگ‌های مختلف در بازار موجود است و گفته می‌شود کندر سفید بهتر از دیگر انواع آن است.

کندر دارای طبیعتی گرم و خشک است و موجب تقویت حافظه می‌شود. تحقیقات روی کندر نشان داده است که مصرف این گیاه دارویی در دوران بارداری نیز در تقویت حافظه و سرعت و قدرت یادگیری نوزادان، تأثیرگذار است اما هنوز مطالعات کافی درباره اندازه و زمان دقیق استفاده از این گیاه دارویی در دوران بارداری انجام نشده است.

خوردن کندر به همراه عسل و مویز - هنگام ناشتا، حافظه انسان را تقویت می‌کند.

کندر یک گیاه دارویی معطر است که دود آن می‌تواند مانع از خونریزی بینی شود. کندرهایی که هنگام سوختن، دود کمتر و اشتعال بیشتری ایجاد می‌کند، کمتر ناخالصی دارد.

 

گیاه کندر برای درمان عفونت کاربرد دارد. اکنون تحقیقات علمی، صمغ کندر را به درمان سرطان ارتباط می‌دهد.

درخت بزولیا (Boswellia) که صمغ کندر از آن به دست می‌آید دارای  ۴ گونه مختلف است که هر یک صمغی با کمی تفاوت تولید می‌کند.

غلظت صمغ به زمان برداشت آن ارتباط دارد. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که این صمغ حاوی ترکیب‌های مهم ضد سرطانی است. این موضوع برای مردم چین تازگی ندارد زیرا در طب قدیم چین، صمغ کندر برای درمان سرطان استفاده می‌شد و هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

درمان سرطان پروستات: نتایج تحقیقات سال ۲۰۱۰ نشان می‌دهد که ترکیب‌های فعال موجود در صمغ کندر، مانع بروز سرطان پروستات می‌شود. این ترکیب اسیدی که از درخت صمغ کندر گرفته می‌شود به‌طور موثری سلول‌های سرطانی پروستات را از بین می‌برد.

 درمان لوسمی: نتایج تحقیقات دیگر نیز نشان می‌دهد که عصاره صمغ کندر لوسمی حاد ملوئیدی را درمان می‌کند. لوسمی حاد ملوئیدی، نوعی سرطان است که روی مغز استخوان تأثیر می‌گذارد. این بیماری زمانی شروع می‌شود که گلبول‌های سفید به سلول‌های سرطانی تبدیل می‌شود. نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد عصاره صمغ کندر به‌طور موثری مرگ سلول‌های سرطانی را ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.

 درمان سرطان مثانه: نتایج تحقیقات دیگری که در سال ۲۰۰۹ انجام گرفت نشان می‌دهد عصاره صمغ کندر بدون تأثیرگذاری روی سلول‌های سالم، سلول‌های سرطانی در مثانه را از بین می‌برد. محققان انگلیسی دریافتند که چگونه استایل- ۱۱- کتو- بتا- بوزولیک (Acetyl-11-keto-beta-boswellic acid) سرطان تخمدان را در حالت پیشرفته درمان می‌کند. این ماده ترکیبی است که در عصاره صمغ کندر یافت می‌شود. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، سرطان، علت عمده مرگ در جهان است.

 

خواص درمانی کندر خوراکی
• تقویت حافظه
• تقویت معده و اعصاب
• ادرارآور
• مفید در درمان اسهال و استفراغ
• مفید در گرفتگی صدا و حنجره
• مفید برای بانوان باردار (زیبایی و هوش نوزاد)
• کاهش اختلالات قاعدگی: با توجه به طعم گس و تلخی که دارد اما یکی از خواص درمانی بی‌نظیر این صمغ گیاهی کاهش و درمان خونریزی‌های شدیدی است که در دوران قاعدگی بارها برای بانوان و دختران جوان اتفاق می‌افتد، برای این منظور کافی است مقداری از کندر خوراکی را هر روز مانند آدامس جویده و میل نمایید. 

 

کندر در روایات
در روایات پزشکی اسلامی کندر گیاهی مفید و باارزش است و خواص گوناگونی دارد. در برخی روایات آمده است که کندر برگزیده انبیاء است و مریم (ع) از آن کمک می‌جست و هیچ دودی از دود آن زودتر به آسمان بالا نمی‌رود و دودش شیطان را می‌راند و مرض را دفع می‌کند، بنابراین از آن محروم نمانید. 

امام رضا علیه‌السلام هم به این گیاه مفید توجه داشته و از آن بهره می‌بردند. در روایتی معمر بن خلاد می‌گوید: حضرت رضا علیه‌السلام هنگامی که در خراسان بودند، وقتی نماز صبح را ادا می‌کردند، در سجاده خود می‌نشستند تا آن گاه که آفتاب طلوع می‌کرد، بعد برای آن جناب یک کیسه سر بسته که در آن تعدادی مسواک قرار داشت حاضر می‌کردند و مسواک می‌نمودند. بعد از این کار کندر می‌آوردند و آن را مصرف می‌فرمودند. 
 
کندر و افزایش ضریب هوشی فرزندان
بین کارشناسان طب سنتی باوری وجود دارد که مصرف کندر توسط مادران باردار موجب افزایش هوش و ضریب هوشی جنین و کودک آینده آن‌ها می‌شود. حقیقت آن است که روایات اسلامی بر این نکته صحه می‌گذارد، اما طبق تحقیقات پزشکی مادران باردار باید مراقب باشند که مصرف کندر بیش از 3 ماه موجب بیش‌فعالی کودک آن‌ها شده و این مسئله در آینده آن‌ها را با مشکل روبه‌رو می‌کند. از این رو برای افزایش میزان هوش و تقویت حافظه نوزاد خوردن یک ماه کندر کفایت می‌کند و این یک ماه باید بعد از 4 ماهگی جنین صورت گیرد.

 

در همین راستا است که امام رضا علیه‌السلام توصیه می‌فرمایند: به زنان حامله کندر بخورانید که اگر بچه‌ی شکمش پسر باشد با قلبی پاک، دانا و شجاع متولد شود و اگر دختر باشد، خوش‌اخلاق و زیبا می‌شود و نزد شوهرش نیز سعادتمند و خوشبخت می‌گردد.


امام علی (علیه‌السلام) نیز درباره‌ی خواص کندر فرموده‌اند: جویدن کُندر دندان‌ها را محکم و بلغم را دفع می‌کند و بوی بَد دهان را از بین می‌برد

کندر و گوارش
کندر ویژگی‌های دیگری هم دارد، از جمله آنکه برای دستگاه گوارش و معده مفید بوده و به هضم غذا کمک می‌کند.

 

دراین‌باره امام رضا (ع) می‌فرماید: زیاد کندر بخورید و آن را در دهان نگه دارید و خوب بجوید. جویدن آن برای من، دوست‌داشتنی‌تر است. کندر بلغم را از معده می‌شوید و معده را پاک‌سازی می‌کند و عقل را قوی می‌گرداند و غذا را گوارا می‌سازد. 

 کندر و تقویت حافظه
یکی از خواصی که برای کندر نقل شده تقویت حافظه و افزایش توان یادگیری است. دراین‌باره حضرت علی علیه‌السلام می‌فرمایند: سه چیز حافظه را زیاد می‌کند و بلغم را از بین می‌برد، قرائت قرآن، عسل و کندر. 
  
پیامبر اکرم (ص) نیز می‌فرمایند: کندر بخورید؛ زیرا همان‌طور که انگشت، عرق را از پیشانی پاک می‌کند، کندر هم سوزش قلب را می‌برد و کمر را محکم و عقل را زیاد می‌کند و ذهن را ذکاوت و چشم را جلا می‌بخشد و فراموشی را از میان می‌برد. 

 امام علی (علیه‌السلام) نیز درباره‌ی خواص کندر فرموده‌اند: جویدن کُندر دندان‌ها را محکم و بلغم را دفع می‌کند و بوی بَد دهان را از بین می‌برد.

 

 

گالری تصاویر آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس سید عرفان حسین نیا ERFANSPORT.LOXBLOG.COM









★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 7،81 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل اندروید ANDROID . APK
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده: ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 6،32 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل آی او اس . IOS
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده : ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★



:: موضوعات مرتبط: خواص کندر , ,



خواص کاهو ، کاهوچیست؟
نوشته شده در یک شنبه 14 آذر 1395
بازدید : 212
نویسنده : سیدعرفان حسین نیا[ seyyed erfan Hussein Nia ]

:  خواص کاهو :

 

خواص : کاهو Lettuce
نام علمی lactuca sativa
گیاه شناسی
کاهو یکی از قدیمیترین سبزیجات دنیا است منشاء آن در هندوستان و آسیای مرکزی می باشد . کاهو طبق مدارکی که بدست آمده از شش قرن قبل از میلاد در ایران مصرف می شده است و یک قرن قبل از میلاد به روم راه یافته و غذای مهمی برای رومیان بوده است . کریستف کلمب تخم کاهو را به دنیای جدید برد بطوریکه از اوائل قرن پانزدهم میلادی کاهو در هائیتی و باهاما کشت می شده است . کاهو گیاهی است یکساله که دارای برگهای پهن و دراز و سبز روش می باشد و با طعم کمی شیرین کاهوی ایرانی.

 

انواع مختلف کاهو که در حال حاضر در آمریکا کشت می شود حدود 16 نوع می باشد که در تمام طول سال وجود دارد، روی هم رفته دو دسته کاهو وجود دارد :
1-کاهوی پرورشی و اهلی که در سالاد استفاده می شود که کاهوی گرد Head Lettuce و کاهوی ایرانی Romano Lettuce از انواع مهم آن است .
2- کاهوی وحشی یا کاهوی خودروکاهوی گرد.

 

کاهوی ایرانی از نظر مواد غذایی از کاهوی گرد بهتر است . کاهوی گرد ارزش غذایی چندانی ندارد زیرا دارای مقدر زیادی الیاف است که تولید گاز و نفخ در معده می کند .


خواص داروئی:
خواص گیاه کاهو 

کاهو از نظر طب قدیم ایران سرد و مرطوب است
1)کاهو تمیز کننده خون است
2)کاهو بعلت داشتن آهن خونساز است
3)ضد تورم است
4)کاهو خواب آور و آرام بخش است
5)کاهو برای ضعف اعصاب مفید است
6) کاهو ملین و ادرار آور است
7)خوردن کاهو برای مالیخولیا مفید است
8)کاهو زخم های مجاری ادرار و مثانه را درمان می کند
9)اگر کاهو را با سکنجبین و یا سرکه بخورند اشتها آور است
10)کاهو اثر ضد تشنج دارد
11)درد معده را تسکین می دهد
12)کاهو قوای جنسی را تقویت می کند
13)برای برطرف کردن درد سینه کاهو را بپزید و بخورید
14)زنان شیرده اگر می خواهند که شیرشان زیاد شود باید کاهوی پخته بخورند
15)ورم غدد لنفاوی را برطرف می کند


خواص تخم کاهو 
تخم کاهو از نظر طب قدیم ایران سرد و خشک است
1-تخم کاهو مخرب و خواب آور است
2-خوردن تخم کاهو زکام را برطرف می کند
3-تخم کاهو برای درد سینه مفید است
4-خوردن تخم کاهو برای دستگاه ادراری نافع است و آنهائیکه قطره قطره ادرار می کنند باید تخم کاهو بخورند
( در حدود 10 گرم روزانه ) تا این مرض برطرف شود.

گالری تصاویر آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس سید عرفان حسین نیا ERFANSPORT.LOXBLOG.COM









★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 7،81 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل اندروید ANDROID . APK
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده: ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 6،32 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل آی او اس . IOS
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده : ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★



:: موضوعات مرتبط: خواص کاهو , ,



خواص گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 14 آذر 1395
بازدید : 205
نویسنده : سیدعرفان حسین نیا[ seyyed erfan Hussein Nia ]
 

: خواص گوجه فرنگی :

نام علمی: Lycopersicum esculentum

 گوجه فرنگی از جمله سبزیجات پرخاصیت است كه اگرچه به صورت پخته و رب - در غذا - زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی مصرف آن به صورت خام بسیار مفیدتر است.

 

ارزش غذایی گوجه فرنگی

 

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین‌های C و A ، اسیدفولیك یا بتا كاروتن و مقدار كمی ویتامین‌های گروه B شامل B1، B2، B3، B5 و همچنین دارای مواد معدنی مختلف شامل كلسیم، فسفر، پتاسیم، فیبر، سدیم، گوگرد، كمی آهن، مس و روی نیز هست.

  

خواص درمانی گوجه فرنگی

 

 

گوجه فرنگی اشتهاآور، برطرف‌كننده ضعف و خستگی، تقویت‌كننده سلسله اعصاب و همچنین قلب و دستگاه گردش خون است. متخصصان همواره مصرف آن را به بیماران مبتلا به دردهای مفاصل و همچنین رماتیسم و نقرس توصیه می‌كنند. در ضمن گوجه‌فرنگی برای رفع مسمومیت‌های مزمن، بالا بودن اوره و چربی خون، درمان یبوست، دفع رسوبات ادراری و صفراوی نیز مفید شناخته شده است. در ضمن با توجه به اینكه گوجه فرنگی حاوی ویتامین A است، خوردن آن در تقویت بینایی، سلامت پوست و مخاط‌ها بسیار مؤثر است.

  

گوجه فرنگی دشمن سرطان

 گوجه فرنگی نیز مانند هر میوه و سبزی دیگری باید رسیده باشد و ظاهری بدون لك و سالم داشته باشد و برای نگهداری كوتاه‌مدت آن حتی تا 15 الی 20 روز نیز یخچال بهترین مكان است ولی برای زمان بیشتر از آن می‌توان روش فریز كردن را انتخاب كرد. اگرچه در سال‌های اخیر گوجه فرنگی در تمام فصول سال یافت می‌شود ولی به لحاظ طعم و رنگ با انواع تابستانه آن متفاوت است. بنابراین برای استفاده از طعم گوجه فرنگی‌های تابستانه در پخت و پز زمستانی، شما می‌توانید آنها را ابتدا به صورت ریز خرد كرده یا رنده كنید، سپس بدون روغن در تابه‌ای ریخته و روی اجاق گاز بپزید. پس از آنكه آب آن بخار شد و گوشت رنده شده آن غلظت نسبی‌ای پیدا كرد، آن را در یك ظرف یا كیسه فریزر بسته‌بندی كرده و در فریزر نگهداری كنید.

 

ارزش غذایی یك عدد گوچه‌فرنگی تازه

 کالری/24

چربی / 0 گرم


چربی اشباع شده / 0 گرم


كلسترول / 0 میلی‌گرم


كربوهیدرات / 5 گرم


پروتئین / 1 گرم


فیبر رژیمی / 1 گرم


سدیم / 6 میلی‌گرم


ویتامین C / 15 میلی‌گرم


پتاسیم / 292 میلی‌گرم

 

مضرات گوجه فرنگی :

 در بعضی از اشخاص هضم گوجه فرنگی با اشكال صورت می گیرد آنهائیكه معده حساس دارند نباید درخوردن گوجه فرنگی افراط كنند .

  

بعضی از افراد نسبت به گوجه فرنگی حساسیت دارند اینگونه افراد نیز نباید گوجه فرنگی بخورند.

گالری تصاویر آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس سید عرفان حسین نیا ERFANSPORT.LOXBLOG.COM









★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 7،81 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل اندروید ANDROID . APK
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده: ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 6،32 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل آی او اس . IOS
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده : ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★



:: موضوعات مرتبط: خواص گوجه فرنگی , ,



خواص سیب زمینی، سیب زمینی چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 14 آذر 1395
بازدید : 174
نویسنده : سیدعرفان حسین نیا[ seyyed erfan Hussein Nia ]

: خواص سیب زمینی :

 

خواص داروئی:

۱) برگ و میوه سیب زمینی بعلت داتشم سولانین مخدر و آرام بخش است ولی بعلت سمی نبودن نباید مورد مصرف داخلی قرار گیرد و باید فقط بعنوان ضماد و استعمال خارجی استفاده شود .

۲)سیب زمینی بعلت داشتن ویتامین C زیاد برای مقابله با بیماری اسکوربیت بکار می رود .

۳) برای تسکین سوختگی ها ، سیب زمینی خام را رنده کرده و به عنوان ضماد روی قسمت سوختگی بگذارید و هر چند دقیقه آنرا عوض کنید و ضماد تازه روی آن قرار دهید .

۴)سیب زمینی دارای آنزیم مهار کننده می باشد بنابراین ضد سرطان وضد ویروس است مخصوصا سیب زمینی در این مورد از شیر یا سویا قوی تر است .

۵)پوست سیب زمینی ماننده پوست میوه ها وسبزیجات دارای ماده آنتی اکسیدان است بنابراین از پیر شدن سلولها و نیز از بوجود آمدن سلولهای سرطانی جلوگیری می کند .

۶)سیب زمینی بهترین دارو برای آنهایی است که بدنشان اسیدی است و اینگونه اشخاص بایدسیب زمینی را با پوست و با بخار پخته و بخورند زیرا سیب زمینی آب پز وسرخ شده برعکس سیب زمینی با بخار پخته شده تولید اسید در بدن می کند

۷)سیب زمینی داروی خوبی برای از بین بردن تورم است . برای این منظور سیب زمینی را طبقه طبقه کرده و در سوپ بیاندازید و بگذارید تقریبا نیم پز شده و سپس آنرابخورید .

۸)سیب زمینی بعلت دارا بودن پتاسیم زیاد تمیز کننده کبد نیز می باشد .

۹)سیب زمینی بدن را جوان می کند .

۱۰)سیب زمینی داروی بیماریهای قلب نیز می باشد

11)برای درمان اسهال سوپ سیب زمینی را با شیر بپزید و آنرا میل کنید . اسهال سریع متوقف می شود .

گالری تصاویر آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس سید عرفان حسین نیا ERFANSPORT.LOXBLOG.COM









★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 7،81 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل اندروید ANDROID . APK
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده: ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 6،32 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل آی او اس . IOS
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده : ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★



:: موضوعات مرتبط: خواص سیب زمینی , ,



خواص توت، توت چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 14 آذر 1395
بازدید : 202
نویسنده : سیدعرفان حسین نیا[ seyyed erfan Hussein Nia ]

 : خواص توت :

این روزها به هر میوه‌فروشی‌ای كه سر می‌زنیم با دیس‌های بزرگی كه پر از توت‌های سفید و شیرین است‌ مواجه می‌شویم؛ میوه نوبرانه بهار كه طرفداران زیاد و خواص درمانی بی‌شماری هم دارد.

 

 


قند موجود در توت سفید برای كسانی كه مبتلا به مرض قند هستند ضرر ندارد.

 

درخت توت از درختان بزرگ و مرتفعی است كه ارتفاع آن به 20 متر و قطرش به یك متر می‌رسد. این درخت بومی چین است و در چین مركزی و شرقی به صورت بومی وجود دارد. توت قرن‌ها پیش به اروپا برده شد. این درخت در آمریكا در اوایل دوران استقلال این كشور به عنوان منبع غذایی برای كرم ابریشم مورد استفاده قرار گرفت.

 

پوست شاخه‌های جوان نیز برای بسته‌بندی و بستن پیوند مورد استفاده قرار می‌گیرد. برگ درخت توت سفید، به عنوان تنها غذای كرم ابریشم، اهمیت اقتصادی ویژه‌ای ‌دارد و گاه درخت توت اساسا به همین منظور كاشته می‌شود.

 

توت با خاصیت :

 

توت میوه‌ای پرخاصیت و البته پركالری است. یكصد گرم توت كه تقریبا معادل یك فنجان است حاوی 61 كالری انرژی است. هر فنجان توت حاوی 0.9 گرم پروتئین است. البته باید توجه داشت كه پروتئین توت، پروتئین گیاهی است. این حجم توت 1.1 گرم چربی دارد و حاوی 16 میلی‌گرم كلسیم است. میزان كلسیم توت قابل توجه است. بد نیست بدانید میزان توصیه شده‌ كلسیم 800 میلی‌گرم در روز است. یكصد گرم توت همچنین حاوی 0.8 میلی‌گرم آهن،

280 واحد بین‌المللی ویتامین آ ، 0.02 میلی‌گرم ویتامین بی یك ، 0.06 میلی‌گرم ویتامین بی 2 ،1.1 میلی‌گرم ویتامین B3 و 16 میلی‌گرم ویتامین c است. توت همچنین حاوی مقادیر بالایی آب، فیبر، تانن و منیزیم است. بد نیست بدانید هر 100گرم توت خشك 360 كالری انرژی تولید می‌كند.

 

 خواص درمانی توت:

 

قند موجود در توت سفید برای كسانی كه مبتلا به مرض قند هستند ضرر ندارد. به همین علت به آنها توصیه می‌شود به جای قند، چای را با توت خشك بخورند.

 

این میوه خوشمزه دارای آنتی‌اكسیدانی به نام آنتوسیانید است. آنتی‌اكسیدان موجود در این میوه فواید بسیاری برای سلامتی دارد كه یكی از آنها كاهش میزان كلسترول بد خون و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی است.

 


نقش دیگر آنتی‌اكسیدان‌ها پیشگیری از سرطان است، به همین دلیل مصرف توت برای پیشگیری از سرطان توصیه می‌شود.توت سفید حاوی فیبر فراوانی است، به همین دلیل ملین خوبی است.

 


توت در سهل كردن جریان ادرار نیز نقش دارد.

 

مصرف این میوه وزن را كاهش می‌دهد. طبق یافته‌های پژوهشگران فیبرهای نامحلول موجود در توت كالری جذب شده در بدن را كاسته و موجب كاهش وزن می‌شود.

 


توت حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین c و آهن است، از این رو مصرف آن برای كسانی كه كم‌خونی دارند توصیه می‌شود.

 

جوشانده پوست خشك شاخه‌های جوان و تازه درخت این میوه، ملین و روان‌كننده مزاج است.

 

توت به علت داشتن انواع ویتامین‌های گروه B در كاهش و رفع ترس، عصبانیت، خمودی، اضطراب و هیجان موثر است.

 

ویتامین A موجود در توت باعث رشد ناخن‌ها و تقویت چشم می‌شود.

گالری تصاویر آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس آپلود عکس سید عرفان حسین نیا ERFANSPORT.LOXBLOG.COM









★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 7،81 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل اندروید ANDROID . APK
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده: ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • دانلود از طریق کیو آر کد QR CODE : آپلود عکس
  • حجم : 6،32 مگابایت
  • توضیحات : سیستم عامل آی او اس . IOS
  • منبع : IRAN SPORT
  • رمز فایل : ندارد
  • نگارش: اپلیکیشن نرم افزار وب سایت
  • سایت سازنده : ERFANSPORT.LOXBLOG.COM
《کپی برداری حتی با ذکر منبع شرعا حرام،پیگرد قانونی خواهد داشت》 آپلود عکس ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★



:: موضوعات مرتبط: خواص توت , ,



قالب وبلاگ
*


موسیقی بی کلام
یاس تم
ابزار وبلاگ نویسی

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی

کد لحظه شمار غیبت امام زمان برای وبلاگهای مهدویت

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

وبلاگ نویسی | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
زبان انگلیسی | کوله پشتی
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )

قالب وبلاگ


|
ابزار نمایشگر آی پی
★ ★ ★ ★ ★